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게임정보/PC게임 공략

롤 프리시즌 달라진점 정리 10/9 pbe 업데이트 기준

우물 재생

1.우물 재생이 이제 본섭에서 회복되는 양의 25%를 회복하지만, 4회로 빠르게 올라갑니다.

레벨 당 능력치 성장
챔피언 기본 능력치와 레벨 당 능력치 성장량이 초반 레벨 이득에 의한 효과를 줄이기 위해 조정됩니다.

1. 대략적으로, 캐릭터들은 본 서버와 비교해서 추가적으로 레벨 당 능력치 상승량의 68%를 가지고 게임을 시작합니다.
2. 긱 레벨마다, 캐릭터들은 본 서버와 비교해서 72에서 128%에 해당하는 능력치를 받으며, 총합 레벨 당 성장치의 1700%에 해당하는 능력치 얻습니다.

현상금 변경점

1. 처치 골드는 더이상 4분 이전에 감소되지 않습니다.
2. 이제 게임 시작 210초가 지나면 어시스트로 획득하는 골드가 25%에서 50%로 증가합니다.

사망 타이머

1. 사망 타이머가 이제 25분에서 매 60초당 2%가 아닌 35분에서 매 30초당 2%로 증가했습니다.

포탑

1. 포탑들이 더이상 시간이 지남에따라 방어력과 마법 저항력을 얻지 않지만, 공격력은 여전히 얻습니다.
2. 포탑들의 방어력과 마법 저항력은 100으로 일정해졌습니다.

3. 포탑들의 체력은 다음과 같이 설정되었습니다.:
1차 포탑: 2000
2차 포탑: 2000
억제기 포탑: 2500
넥서스 포탑: 2000

4. 2차 포탑은 새로운 기능을 갖습니다 - Shielding:
2차 포탑은 피해를 받지 않고 60초가 지나면 포탑을 지켜주는 재생되는 보호막을 갖습니다.
보호막이 유지되는 동안, 근처의 챔피언들도 또한 일정한 보호막을 얻습니다.

5. 억제기 포탑은 다음과 같은 기능을 갖습니다 - Beam:
억제기 포탑은 초당 최대 4번 지속적으로 목표를 공격합니다.
억제기 포탑의 피해량이 6.5초의 흐름(course)을 지나 100%에서 260%까지 천천히 상승합니다.
억제기 포탑은 6.5초의 흐름(course)을 지나 40%에서 100%까지 대상의 방어력을 천천히 무시합니다.
이 효과들은 억제기 포탑이 대상을 변경하면 다시 재적용됩니다.

6. 기본 포탑 재생이 5초당 15에서 5초당 5로 감소했습니다.

미니언

1. 미니언들은 더이상 방어력과 마법 저항력을 갖지 않습니다.
2. 미니언들은 없어진 방어력과 마법 저항력에 맞춰 증가된 최대 체력을 얻습니다.

아군기지 이점

1. 캐릭터가 자신의 기지에 있는 동안, 이동속도와 약간의 저항력 보너스를 받습니다.

억제기 재생성

1. 억제기의 재생시간이 240초에서 300초로 증가햇습니다.

블루 버프

1. 블루 버프의 지속시간이 150초에서 120초로 감소했습니다.

레드 버프

1. 매 5초동안 최대 체력의 1%를 얻습니다.(역주: 회복인지 얻는건지 모르겠네요)
2. 지속시간이 150초에서 120초로 감소했습니다.
3. 둔화 효과가 원거리에게는 8-15%에서 5-10%로, 근접에게는 8-24%에서 5-15%로 감소했습니다.
4. 화상 피해가 10-44에서 초당 5-56으로 재조정되었습니다.
5. 화상 피해가 이제 포탑에 적용됩니다.

새로운 강화효과: Still Waters

1. 20분에 강가 입구의 상단 공격로와 하단 공격로에 생성되며, 그 이후에 매 3분씩 강화효과가 생성됩니다. 
2. 이 버프는 다음의 효과를 부여합니다.:
비전투시 이동 속도 +50
0.5초 동안 제자리에 있으면 시야 사거리가 25% 상승하고 벽 너머를 볼 수 있는 기능을 얻습니다.

영약

1. 불굴의 영약과 지능의 영약이 삭제되었습니다.
2. 여러분은 오직 한번에 한개의 영약 효과만을 받을 수 있습니다.
3. 영약들은 챔피언의 레벨이 9 또는 그 이상일때만 구입할 수 있습니다.
4. 영약의 가격은 400골드로 증가했습니다.

5. 새로운 영약이 추가되었습니다.:
Elixir of Ruin: 체력을 얻습니다, +% 포탑 피해, 근처의 미니언들이 +% 포탑 공격력를 얻고 여러분이 가진 이동속도의 90%로 맞춰집니다. 최대 500
Elixir of Iron: 크기가 커지며, 강인함과 둔화 저항을 얻습니다. 여러분은 아군의 이동 속도가 10% 증가하게 하는 흔적을 남깁니다.
Elixir of Sorcery: 주문력과 5초당 마나 재생을 얻고 포탑 또는 챔피언에게 피해를 가할시 추가 고정 피해를 얻습니다.
Elixir of Wrath: 공격력, 10% 물리 생명력 흡혈과 킬 또는 어시스트 기록시 이 영약(플라스크)의 지속시간이 30초 연장됩니다.

내셔 남작

1. 체력과 재생이 삭제되었습니다.(공격력과 주문력 증폭은 똑같이 유지됩니다.)
2. 바론 버프가 추가적으로 강화된 귀환을 얻습니다. 여러분의 귀환시간이 4초 감소합니다.
또한 바론 버프가 끝날때 엄청난 회복 효과를 얻고 8초동안 이동 속도 증가 효과를 얻습니다.

4. 바론 버프는 여러분 주위의 미니언을 강화시킵니다. 미니언들은 여러분의 이동 속도의 90%를 얻으며 다음 유형의 미니언들은 추가 효과를 얻습니다.:
근거리 미니언: 거의 모든 피해 유형으로부터 80% 피해 감소 효과를 얻습니다. 
원거리 미니언: 피해량이 증가하고 사거리가 약간 증가합니다.
공성(대포) 미니언: 포탑의 사거리를 벗어날 만큼 사거리가 엄청 증가합니다. 공성 미니언들의 공격이 50% 느려지지만, 광역 피해를 주며, 포탑에게 4배의 피해를 줍니다. 
슈퍼 미니언: 근처에 적들이 있을때 75%의 이동 속도를 얻으며 25%의 공격 속도를 얻습니다.


1.용 처치시 이제 여러분은 'Dragonslayer'라는 여러분이 용을 처치한 횟수만큼 추가 효과가 달라지는 다음의 영구적인 중첩 효과를 얻습니다.:
1중첩: 재생이 증가합니다.
2중첩: 공격력/주문력이 증가합니다.
3중첩: 이동속도가 증가합니다.
4중첩: 체력이 증가합니다.
5중첩: 다른 모든 추가 효과가 세배가 됩니다.

2. 용이 주는 경험치가 본섭과 비교해서 50% 감소했습니다.
3. 용은 더이상 글로벌 골드를 주지 않습니다.
4. 용은 해당 팀이 매번 용을 처치한 만큼 유닛들에게 20% 증가한 피해를 입힙니다.
5. 용은 해당 팀이 매번 용을 처치한 만큼 유닛들에게 7% 감소된 피해를 받습니다.


Fountain Regeneration
Improving feel of regeneration in fountain
  1. Fountain Regeneration now heals for 25% of the amount healed on live but ticks 4 times as fast.
Stat Growth Per Level
Champion base stats and stat growth per level adjusted to help reduce the impact of early level advantages
  1. Roughly, characters will start the game with an additional 68% of their per level statistic compared to live.
  2. Each level, characters will gain from 72 to 128% of their per level statistic compared to live, totalling to 1700% of your per level statistic.
Bounty Changes
With Stats Growth Per Level changes, early advantages are somewhat diminished - thus removing the unpopular gold rubberbanding mechanic from S4 to compensate for the new system of stats growth
  1. Kill gold is no longer reduced before 4 minutes.
  2. Gold gained from Assists now scales from 25% to 50% over the first 210 seconds of the game.
Death Timers
Shifting Death Timers to be longer based on level for a larger portion of the game to give a team on the backfoot an uptime advantage
  1. Death Timers now increase by 2% every 30 seconds starting at 35 minutes, rather than 2% every 60 seconds starting at 25 minutes.
Towers
Towers have received some changes to change both tower feel and to simplify the calculus involved in determining your damage to a tower
Inner Towers have been given some anti-split push / anti-siege potential. Inhibitor Towers have been given more ramp-up to make it easier to defend against single targets
  1. Towers no longer gain Armor and Magic Resistance over time, but they still gain Attack Damage.
  2. Tower Armor and Magic Resistance have been normalized to 100.
  3. Tower HP has been set to the following:
    Outer: 2000 Health
    Inner: 2000 Health
    Inhibitor: 2500 Health
    Nexus: 2000 Health
  4. Inner Towers have a new mechanic - Shielding:
    Inner Towers have a shield protecting them that regenerates after 60 seconds of not taking damage.
    While the shield holds, nearby champions gain a moderate shield as well.
  5. Inhibitor Towers have a new mechanic - Beam:
    Inhibitor Towers attack their target continuously, up to 4 times a second.
    Inhibitor Towers slowly ramp their damage from 100% to 260% over the course of 6.5 seconds.
    Inhibitor Towers slowly ignore their targets armor from 40% to 100% over the course of 6.5 seconds.
    Ramp is reset when Inhibitor Towers change targets.
  6. Base Tower regeneration reduced to 5 hp/5 from 15 hp/5

Minions
Simplifying Minion Math as well as removing the ability for resistance penetration to increase wave clear power
  1. Minions no longer gain Armor and Magic Resistance
  2. Minions gain increased maximum Health at a rate roughly comparable to the old resistance bonuses such that their effect HP is the same.

Homefield Advantage
Wanted to give the defending team an advantage in their base and remove other rubberbanding mechanics
  1. While a character is in their own base, they receive a movement speed and minor resistance bonus.
Inhibitor Respawn
Removing this rubberbanding mechanic as the base buff seems to accomplish the same thing while not dragging the game out artificially
  1. Inhibitors respawn timers increased to 300 seconds from 240.
Blue Buff
Blue Buff, acquired ealy, can lead to some unbreakable siege scenarios. With two buffs, this siege power can extend to 100% uptime. Wanted to reduce the duration on the buff a bit rather than attack the power of it to shorten some extended sieging scenarios
  1. Blue Buff duration reduced to 120 seconds from 150.
Red Buff
Blue buff is incredibly broad in application as it is used to dominate lane and contribute to clearing minions in wave clear, while red buff has some in-combat advantages - we wanted to give red buff some kind of role to play in a siege to give greater rewards to controlling the map before a siege
  1. Grants you 1% of your maximum Health every 5 seconds.
  2. Duration reduced to 120 seconds from 150.
  3. Slow reduced to 5-10% / 8-15% for ranged / melee characters from 5-15% / 8-24%
  4. Burn damage rescaled to 5-56 damage per second from 10-44 damage
  5. Burn damage now applies to Towers
New Powerup: Still Waters
Adding a pickup to the lanes after 20 minutes to add some incentive to visit this area in the mid and late game, as well as provide some split pushing power
  1. In the top and bottom lanes, at the entrance to river, a powerup will spawn beginning at 20 minutes and every 3 minutes thereafter.
  2. This buff confers:
    +50 out of combat movement speed.
    Standing Still for 0.5 seconds grants up to 25% increased vision range and the ability to look over walls.
Elixirs
Replacing current Elixirs with Elixirs that serve more divergent strategic powers, especially in the late game
  1. Elixir of Fortitude and Brilliance have been removed.
  2. You may only benefit from one elixir at a time.
  3. Elixirs may only be bought when your champion is level 9 or above.
  4. Elixir price increased to 400 gold.
  5. New Elixirs added:
    Elixir of Ruin: Grants Health, +% Tower Damage. Nearby minions gain +% Tower Damage and their movement speed is set to 90% of your own, up to 500.
    Elixir of Iron: Grants Size, Tenacity and Slow resistance. You leave a trail that increases ally movement speed by 10%
    Elixir of Sorcery: Grants AP, MP/5 and bonus true damage when damaging a champion or a tower.
    Elixir of Wrath: Grants AD, 10% physical vamp and scoring a kill or assist will extend the duration of the flask by 30 seconds.
Baron Nashor
Attempting to create a greater call to action for the team that has the Baron Nashor buff, rather than passively grind the opponent out
  1. Health and Regeneration removed (AD and AP boost remain the same)
  2. Baron Buff additionally grants you Empowered Recall, reducing your recall time to 4 seconds.
    This also massively heals you and grants you an 8 second movement speed buff once it finishes.
  3. Baron Buff buffs nearby minions around you significantly, causing them to gain up to 90% your Movement Speed as well as specific bonuses on type:
    Melee Minions: Gain 80% damage reduction from almost all damage types
    Ranged Minions: Gain increased damage and a minor increase in range.
    Siege Minions: Gain massive increases to range - such that they outrange towers. Their attacks are 50% slower but are AoE and deal 4x damage to towers.
    Super Minions: Gains 75% Movement Speed when nearby enemies as well as 25% Attack Speed.
Dragon
Dragon bonuses adjusted to be more 'back-loaded' so that a team that opts for a fast pushing strategy versus a team that goes for neutral objective control will spike in power at different times in the game
  1. Slaying Dragon now grants you a stack of 'Dragonslayer' which grants different permanent bonuses depending on how many Dragons you've slain.
    Stack 1: Increased Regeneration
    Stack 2: Increased AD / AP
    Stack 3: Increased Movement Speed
    Stack 4: Increased Health
    Stack 5: Triples all other bonuses
  2. Dragon gives 50% reduced XP, compared to live.
  3. Dragon no longer grants global gold.
  4. Dragon deals 20% increased damage to units for every Dragon their team has slain.
  5. Dragon takes 7% reduced damage from units for every Dragon their team has slain.

아이템 업데이트

인챈트: 대장

1. 미니언의 이동 속도 증폭 효과가 삭제되었습니다.

방어력과 마법 저항력

1. 모든 방어력과 마법 저항력 아이템들은 이제 천 갑옷/마법 무효화의 망토로부터 제작할 수 있습니다.
2. 재료, 골드 비용, 능력치와 템트리는 위의 변경점을 보상하기위해 조정되었습니다.
3. 이 효과로인해, 이제 쇠사슬 '조끼/음전자 망토' 계열 아이템 vs '천갑옷/마법 무효화의 망토' 계열 아이템 사이에서의 중요한 차이점이 없어졌습니다.

체력과 마나 재생

1. 체력과 마나 재생을 얻는 아이템들은 이제 기본 체력의 %재생 또는 기본 마나의 %재생을 얻습니다.
2. 기본 체력/마나 %재생은 챔피언의 체력과 마나 재생 그리고 레벨 당 얻는 체력/마나 재생을 고려합니다.
3. 이것은 기본 체력/마나 재생에 고려되지 않습니다: 스킬, 마스터리, 룬 그리고 챔피언의 기타 스탯

예: 여러분의 챔피언이 레벨 1에 5초당 7의 마나 회복을 가지고 레벨 18에 5초당 18의 마나 회복을 가졌습니다. 여러분이 기본 마나 재생의 50%를 얻는 아이템을 구입했습니다. 레벨 1때, 이 아이템은 추가적으로 레벨 1에 5초당 +3.5의 마나 회복과 레벨 18에 5초당 +9의 마나 회복을 제공합니다.

Enchantment: Captain's
Removing overlapping mechanics from Elixir of Ruin and Baron Buff - and most people didn't use Captain's for this purpose anyway
  1. Minion MS amplification removed.
Armor and Magic Resistance
Resistances are inherently reactive buys - and the constraint of Negatron Cloak and Chain Vest makes the act of cleverly reacting to your opponent much much harder than it should be
  1. All Armor and Magic Resistance items can now be built out of a cloth armor / null magic mantle.
  2. Recipes, gold costs, stats and build paths have been adjusted to compensate for the above change.
  3. In effect, there is now no meaningful difference between 'Chain Vest/Negatron Cloak' items vs. 'Cloth Armor/Null Magic Mantle' items as they will all build from the same root.
Health and Mana Regeneration
We're swapping from items granting flat HP/5 and MP/5 to increasing a % of your base regeneration + % level regeneration. This allows different characters to benefit from regeneration items differently - as well as allowing these items to more naturally scale as the game goes on.
  1. Items that grant Health and Mana regeneration now grant either % Base Health Regeneration or % Base Mana Regeneration
  2. % Base Health / Mana Regeneration take into account your champion's Health and Mana regeneration and any Health and Mana regeneration they gain per level.
  3. This does not take into account: skills, masteries, runes and other sources other than your champion statistic.
Example: Your champion has 7 mp/5 at level 1 and 18 mp/5 at level 18. You buy an item that grants +50% Base Mana Regeneration. At level 1, this item will provide an additional +3.5 mp/5 at level 1 and 9 mp/5 at level 18.


신규 아이템
(정식 번역된 이름은 한글로 표시했습니다.)

Crystalline Bracer
재료: 원기 회복의 구슬 + 루비 수정

1. 체력과 (체력)재생을 얻습니다.

빛나는 영광
재료: 수호자 카탈 리스트 + Crystalline Bracer

1. 체력, 마나와 재생을 얻습니다.
2. 사용 효과: 여러분과 근처의 아군들은 적들에게 다가갈때 2초동안 60%의 이동 속도를 얻습니다. 이 효과가 끝날때, 충격파를 내뿜어, 1초동안 근처의 적 챔피들은 80%의 둔화 효과를 얻습니다.

워모그의 갑옷

1. 체력이 1000(역: 원문엔 100이라고나옴)에서 800으로 감소했습니다.
2. 비전투시 체력 재생이 3배가 됩니다.
3. 비용이 약간 감소했습니다.

Rapator's Cloak
재료: 원기 회복의 구슬 + 천 갑옷 + 원기 회복의 구슬

1. 포탑 또는 Zzrot Gates가 가까이 있을때 추가 이동 속도를 얻습니다.

공허의 관문
재료: Raptor Cloak + 음전자 망토

1. 지역에 몬스터를 소환하는 관문을 생성합니다. 이 몬스터들은 가장 가까운 공격로로 가서 미니언을 공격하고 포탑에 피해를 줍니다.

수정: 현재 이 빌드는 아닙니다. 또한 아무도 이런식의 주문을 좋아하지 않을 겁니다.

저항 공성기
재료: Raptor Cloack + 점화석

1. 사용 효과가 이제 근처 포탑의 피해를 100% 올려주거나 근처 적 포탑의 공격을 막습니다.
2. 능력치가 재료 아이템에 알맞게 조정됩니다.(체력/방어력/재생/재사용 대기시간 감소)

Crystalline Bracer
Recipe: Rejuvenation Bead + Ruby Crystal
  1. Grants Health and Regeneration.
Righteous Glory
Recipe: Catalyst + Crystalline Bracer
  1. Grants Health, Mana and Regeneration
  2. Active: Grants +60% MS to you and nearby allies when moving towards enemies for 2 seconds. When this speed boost ends, it emits a shockwave, slowing nearby enemy champions by 80% for one second.
Warmog's Armor
  1. Health reduced to 800 from 100.
  2. Regeneration triples when out of combat.
  3. Cost slightly reduced.
Raptor's Cloak
Recipe: Rejuvenation Bead + Cloth Armor + Rejuvenation Bead
  1. Grants bonus movement speed when near turrets or Zzrot Gates.
**Zz'rot Portal**
*Recipe: Raptor Cloak + Negatron Cloak*
  1. Spawns a gate at a location that summons monsters. These monsters proceed down the nearest lane and attack minions and damage towers.
Edit: Not currently in this build. Also no one spells like that.

Ohmwrecker
Recipe: Raptor Cloak + Kindlegem
  1. Active now boosts the damage of nearby towers by 100% or prevents nearby enemy towers from attacking.
  2. Stats adjusted to fit the recipe items (Health/Armor/Regen/CDR)

정글

Jungle

Jungle is different now. For reasons!
Reasons that are outlined in the previous PBE post. Don't look at me like that.


일반
정글 난이도와 보상이 증가했습니다.
레드와 블루 버프 타이머가 2:30으로 이동했습니다.

새로운 정글 캠프: Scuttle crap

1. 상단과 하단 공격로에 생성되며 강가를 돌아다닙니다.
2. 적대적이 아닙니다 - 적 챔피언으로부터 멀리 도망치려 합니다.
3. 강가에 그 지역을 지나가는 사람들에게 비전투(툴팁에는 추가로 표현됨) 이동 속도와 시야를 제공하는 속도 성소를 얻습니다.
 

General
1. Jungle Difficulty and Rewards have been increased
2. Red and Blue buff timers moved to 2:30

New Jungle Camp: Scuttle crab
This neutral objective is intended to add control to the river as a setup for Baron / Dragon or provide protection/enable river ganks in the early game
  1. Spawns in top and bottom river and patrols the river it is in.
  2. Is not hostile - tries to run away from enemy champions.
  3. Grants a speed shrine in the river that provides vision and out of combat movement speed to people who cross it.
강타
몬스터 캠프에 있는 대형 몬스터에게 강타를 가하여 몬스터를 처치할때, 이제 추가 경험치와 몬스터 보너스를 얻습니다. 

붉은 덩굴 정령(도마뱀 장로)
1. 대량의 체력을 회복합니다.

푸른 파수꾼(고대 골렘)
1. 대량의 마나를 회복합니다.

고대 돌거북(더블 골렘)
1. Heavy Hands의 선물을 얻습니다. - 여러분의 공격에 처형 피해가 추가됩니다.

심술 두꺼비(껍스)(와이트)
1. Toadstool의 선물을 얻습니다. - Toadstool 갑옷을 얻고, 여러분을 공격하는 적들이 중독됩니다.

핏빛 칼날부리(유령)
1. Eagle Eye의 선물을 얻습니다. - 여러분은 다음번에 적 와드에 의해 발견되면 짧은 시간동안 자동적으로 진정한 시야를 얻는 버프를 얻습니다.

어스름 늑대(늑대)
1. 늑대 하수인을 얻습니다. - 유령 늑대가 적당한 시간동안 정글의 사분면(주위)를 순찰합니다. 만약 적 챔피언이 정글의 사분면에 입장하면, 유령 늑대가 도망치고 해당 위치를 여러분에게 알려줍니다.

Smite
Smiting a large monster from one of the monster camps will now grant bonus XP and a monster specific bonus when you kill it - this ensures that the Jungler always potentially benefits more from the Jungle than other roles
Brambleback (Elder Lizard)
1. Restores a large amount of Health.

Blue Guardian (Ancient Golem)
1. Restore a large amount of Mana.

Krugs (Ancient Golem)
1. Grants Gift of Heavy Hands - adding Execute Damage to your attacks.

Gromp (Large Wraith)
1. Grants Gift of the Toadstool - grants Toadstool Armor, poisoning enemies that attack you.

Raptors (Wraith Camp)
1. Grants Gift of the Eagle Eye - grants you a buff that automatically grants you true sight for a short time the next time you are spotted by an enemy ward.

Murkwolf (Wolf Camp)
1. Grants Wolf Sentry - A ghostly wolf patrols that quardrant of the jungle for a moderate time. If an enemy champion enters that quadrant of the jungle, it'll run at them and alert you to his position.


정글 아이템

사냥꾼의 마체테
1. 사냥꾼의 마체테가 이제 2초 동안 30의 마법 피해를 입히고 몬스터들과 싸우는 동안 초당 8의 체력과 2의 마나를 얻습니다.
2. 사냥꾼의 마체테는 오직 강타를 가지고있을때만 구매할 수 있습니다.

Jungle Itemization
Jungle itemization has been overhauled - all existing jungle items have been removed.

Hunter's Machete
1. Hunter's Machete now grants 30 magic damage on hit over 2 seconds and grants 8 health and 2 Mana per second while fighting monsters.
2. Hunter's Machete can only be bought if you have Smite as a Summoner Spell.

업그레이드
사냥꾼의 마체테가 이제 강화효과가 적용된 4개의 아이템을 업그레이드하거나 강타 스킬을 변경 할 수 있습니다.

Stalker's Blade
1. 3마리의 몬스터들을 처치 후, 여러분은 티모..아니 적 챔피언들에게 강타를 사용 할 수 있습니다. 적은 양의 고정 피해를 입히며 2초동안 대상의 이동 속도가 50% 감소합니다.

Poacher's Knife
1. 강타를 Quick 강타로 업그레이드합니다. Quick 강타는 재사용 대기시간을 감소시켜 줍니다. - 여러분이 대형 몬스터를 처치시 재사용 대기시간을 더 감소시켜주며 만약 적 정글에 있는 몬스터들에게 사용 시 추가 골드를 획득합니다.

Skirmisher's Saber
1. 강타를 Challenging 강타로 업그레이드 합니다. Challenging 강타는 적 챔피언에게 사용 할 수 있습니다. - 고정 피해를 입히지는 않지만 긴 시간동안 적을 드러내고 적 챔피언에게 피해를 입힐시 추가 고정 피해를 입힐 수 있습니다.

Ranger's Trailblazer
1. 강타를 Deslating 강타로 업그레이드 합니다. - 다른 주위의 몬스터들에게 50%의 방사 피해를 입히며 1.5초동안 기절시킵니다.

Upgrades
Hunter's Machete now upgrades into 4 items that amplify or change your Smite ability - depending on what overarching Jungle Strategy you want to do: Gank, Invade, Fast Clear, or Counterjungle

Stalker's Blade
1. After killing 3 monsters, you can smite Teemo enemy champions, dealing a small amount of true damage and reducing their movement speed by 50% for 2 seconds.

Poacher's Knife
1. Upgrade Smite to Quick Smite. Quick Smite has reduced cooldown - has further reduced cooldown when you kill large monsters and grants bonus gold if you use it on the monsters in the enemy jungle.

Skirmisher's Saber
1. Upgrades Smite to Challenging Smite. Challenging Smite can be cast on an enemy champion - doing no true damage but revealing them for a long time and causing your attacks to deal bonus true damage each time you hit him.

Ranger's Trailblazer
1. Upgrades Smite to Desolating Smite - which causes Smite to deal 50% splash damage to other nearby monsters as well as stun them for 1.5 seconds.

다양한 업그레이드

강화: Warrior
공격력과 생명력 흡수를 얻습니다.

강화: Magus
주문력과 재사용 대기시간 감소를 얻습니다.

강화: Juggernaut
체력, 재사용 대기시간 감소와 이동 속도를 얻습니다.

강화: Slayer
공격 속도, 재사용 대기시간 감소와 공격 속도 버프 스택을 얻습니다.

MOAR UPGRADES
The 4 above items can be enchanted with 4 enchantments that offer bonus statistics so you can customize the item based on what kind of role you want your jungler to transition to

Enchantment: Warrior
* Grants AD and Life Steal

Enchantment: Magus
* Grants AP and CDR

Enchantment: Juggernaut
* Grants Health, CDR and Movement Speed

Enchantment: Slayer
* Grants AS, CDR and a stacking AS buff"